سبد خرید
×
حذف از سبد خرید
محصول محصول از سبد خرید حذف شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به خرید بعدی اضافه شود؟
بله خیر
خرید بعدی
محصول محصول به سبد خرید اضافه شود؟
بله خیر
اخطار!
عدم اتصال به اینترنت
بستن
  محصول و خدمات تعداد جمع
0
0
فهرست
×
جستجو
سبدخرید 0
کاربر
فهرست

قوانین و مقررات سفارش

قوانین عمومی

 

هدف ما ارائه محصول چاپی با بهترین کیفیت است. اگرچه نظارت ما در فرایند چاپ، جهت کسب کیفیت مطلوب، دارای اهمیت است، اما کیفیت فایلی که شما در وب سایت کلیک چاپ (کلیک سامانه) بارگذاری (Upload) می‌کنید نیز به همان اندازه مهم و حساس می‌باشد. زیرا علی رغم استفاده از بهترین دستگاه‌های چاپ و دقیق‌ترین و کاملترین نظارت بر فرایند چاپ، اگر فایل ارسالی شما دارای کیفیت مناسبی نباشد، محصول نهایی نیز از کیفیت مطلوب برخوردار نخواهد شد. لذا توصیه ما به شما این است، مواردی که در ادامه توضیح داده شده است را به دقت مطالعه نموده و در فایل ارسالی خود مد نظر قرار داده و رعایت نمایید.
 
 

1) ابعاد فایل


چنانچه با چاپ آشنایی داشته باشید، می‌دانید که هر یک از محصولات چاپی دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی می‌باشند. ما تلاش کرده‌ایم، ابعاد محصولات را با بیشترین کاربرد ممکن انتخاب نماییم. آنچه که شما باید انجام دهید، ارسال فایلی هماهنگ با اندازه‌های استاندارد تعریف شده در سایت ما می‌باشد.

2) وضوح فایل و یا Resolution


فایل‌های خود را با سایز اصلی و وضوح ( Resolution 300 dpi ) طراحی نمایید. اگر فایل خود را با وضوح پایین‌تر طراحی كنید، اگرچه ممکن است طرح شما در كامپیوتر خوب به نظر برسد ولی در چاپ، كیفیت كار نامطلوب خواهد بود. معمولاً بنر و محصولات فضای خارجی در سایزهای بزرگ چاپ می‌شوند و از فاصله دورتر مشاهده می‌شوند. به همین دلیل، سایز فونت‌های آنها بسیار بزرگتر از فایل‌های چاپ افست انتخاب می‌شوند. به همین دلیل، در اینگونه محصولات، نیازی نیست طراحی با وضوح 300dpi انجام شود. در فایل‌هایی كه برای محصولات فضای خارجی(Outdoor) انجام می‌شود، وضوح 150dpi کافی می‌باشد. توجه داشته باشید كه از ابتدای طراحی، وضوح تصویر (Resolution) خود را درست تنظیم كرده زیرا در غیر این صورت و در صورتی که در انتهای كار وضوح تصویر را بالا ببرید، این کار تاثیری در افزایش کیفیت فایل نخواهد داشت و در هنگام چاپ از کیفیت مطلوب برخوردار نخواهد شد.

3) فضای احتیاط یا برش


تصاویر، لوگو و متن در فایل شما باید به گونه ای قرار گیرد که هنگام بُرش در چاپخانه هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نشود. به همین دلیل باید در زمان طراحی تصاویر، متون و لوگو از لبه کار حدود 5 میلیمتر فاصله مشخص را رعایت کنید.

4)  حالت‌های رنگی Color Modes


اشتباه بسیاری از طراحان مبتدی، استفاده نامناسب از مودهای رنگی می‌باشد. RGB یک سیستم رنگی است که در صفحات نمایش الکترونیکی، مانیتورها، تبلت ها و گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. منظور از رنگ های قرمز، سبز و آبی در ساختار RGB در واقع میزان نوری است که بر حسب نوع رنگ در تصویر نمایشگر نشان داده می‌شود. با این سه رنگ اصلی می‌توان میلیون‌ها ترکیب رنگی جدید ایجاد کرد. اشتباه زمانی اتفاق می‌افتد که در طراحی محصولات چاپی از سیستم رنگی RGB استفاده می‌شود. زیرا، این سیستم رنگی در صنعت چاپ مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. CMYK سیستم رنگی است که از جوهرهای فیروزه‌ای، سرخابی، زرد و سیاه برای چاپ استفاده می‌کند. در این سیستم با افزایش جوهر به ترکیب رنگ تیره‌تر می‌رسید. طیف رنگ‌هایی که در سیستم RGB تولید می‌شود بسیار گسترده‌تر از طیف رنگ‌های جوهری است. بنابراین برنامه‌های طراحی، حالت خاصی از CMYK را در اختیار طراح قرار داده‌اند تا بتواند پیش نمایشی از چاپ نهایی را داشته باشد. عدم انتخاب حالت رنگی CMYK و به جای آن استفاده از RGB در طراحی، انتخاب رنگ‌هایی را سبب می‌شود که در چاپ امکان تولید نخواهند داشت. لذا، توصیه ما به شما این است که حتما فایل خود را در رایانه با رنگ بندی CMYK تهیه و مشاهده کنید تا کمترین تفاوت ممکن را با محصول چاپی نهایی داشته باشد.

5) فرمت فایل‌ در کلیک چاپ


شما می‌توانید فایل‌های خود را در فرمت‌های مختلف ارسال کنید ولی توصیه ما استفاده از یکی از فرمت های  PDF یا JPEG و TIFF می‌باشد.

6) کیفیت مطلوب تصویر


اگر تصویری که در کلیک چاپ بارگذاری  (Upload) می‌کنید دارای کیفیت مطلوبی نباشد، مطمئنا محصول نهایی هم کیفیت خوبی نخواهد داشت. بنابراین، لطفا دقت کنید که تصویرتان پیکسل پیکسل، تار و یا دارای گوشه های دندانه‌دار نباشد. کلیک چاپ در قبال کیفیت پایین محصول نهایی که به دلیل کیفیت پایین تصویر بارگذاری شده شما ایجاد شده باشد، مسئولیتی ندارد.
شرایط اختصاصی

مشتریان گرامی قبل از شروع به نکات زیر توجه فرمایید:

1- مجموعه تعهدی در قبال حذف فاکتور های ثبت شده نخواهد داشت . قبل از ثبت فاکتور و پرداخت نهايي فايل خود را بررسي کنيد ( به لحاظ سايز ، تعداد لت ، مبلغ ، سرعت چاپ ، یکرو و يا دورو بودن و ...)

2 - مجاز بودن سفارشات ارسالي ( به صورت حضوری و يا اینترنتي ) طبق قوانين وزارت ارشاد اسلامي الزاميست.

3 - اگر سفارشاتي که ممنوعيت چاپي دارند مانند ( تصوير پول، انواع فال و تاتو، تصاوير بانوان ( چهره يا اندام )، آموزش رقص ، تصاوير بدنسازی ، طرح های ورق های بازی يا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمي، عکس چهره ائمه اطهار و ... توسط شما ثبت شود و درصورتي که از چشم متصدی کنترل مجتمع چاپ و تبلیغات کلیک سامانه دور بماند و وارد پرسه چاپي شود اين سفارش ها توسط مجتمع امحاء خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، اين مهم را در نظر بگيريد .

4 - هنگام ثبت سفارش به نوع کتابی یا سکه بودن سفارش خود دقت کنید. برای اطلاع از اين مطلب به بخش “راهنما / راهنمای محصولات “ سايت مجتمع مراجعه کنيد .

نکته : در سامانه فروش آنلاين، فايل های سکه ای و يا چيدمان خاص نداريم .

در نظر داشته باشيد کليه فايل های شما هنگام فرم بندی، به صورت اتوماتيک کتابي خواهند شد: اگر سفارشي داريد که مي بايست سکه ای چاپ شود . به صورت حضوری يا ايميلي اقدام نمائيد.

5 - در اين ميان سفارشاتي هستند که جهت ثبت آن نياز به ارائه مجوز مي باشد که تعدادی از آنها به شرح زير است : آرم شرکت های دولتي - انواع برچسب های تمام لاتين - مواد دارويي - مواد شيميايي - انواع کارت ضمانت - برچسب های راهنمايي و رانندگي - برچسب مواد غذايي - تجهيزات پزشکي - مواد آرايشي و بهداشتي و ...

 

6 - سفارش های A5 و بزرگتر از آن در فرم های ويزيت ساده ، شامل گارانتي نخواهند بود

7- در صورتيکه به هر گونه خطا برخورد کرديد ،  با ما تماس بگیرید.